Skip to content

Inspirerende sessie leidt tot turquoise ijsvogel in waterverf

In onze stuurgroep zitten bevlogen mensen. Allemaal vinden ze het belangrijk dat het hospice er komt. In een sessie hebben we het hospice geprobeerd te visualiseren, met een prachtige uitkomst.

23 mei 2019 Leestijd 1 minuut

Iedereen in de stuurgroep is het erover eens dat het hospice warmte en rust moet uitstralen. En zoveel mogelijk moet aanvoelen als thuis. Maar ja, wat voor logo past daarbij? In welke kleur? We willen graag de wereld over onze plannen vertellen en dan is het handig als ons hospice een 'gezicht' heeft. Sabine uit de stuurgroep is communicatieadviseur en leidde, samen met Judith Kroese van Studio Tomis, een sessie die bestond uit doorvragen, samen op één lijn komen en keuzes maken. We hebben ervoor gekozen om dicht bij de natuur te blijven, in onze eigen Biesbosch. De vogel uit het logo vliegt daar rond. Waterverf staat voor lichtheid en transitie. De kleuren groen en turkoois zijn van nu, stralen rust uit en verwijzen naar water, bomen en planten.